10 stycznia 2014

Blogowe podsumowanie roku

Witajcie Kochani,
Zapowiadałam podsumowanie roku, dlaczego właśnie dzisiaj?
Otóż.... dokładnie 10 stycznia zeszłego roku założyłam bloga a więc moje Posolone Pomysły mają roczek !!! :):):) Pamiętam gdy pisałam pierwszy post z życzeniami noworocznymi, gdy zamieszczałam pierwsze zdjęcia z nadzieją, że może ktoś zajrzy i zostawi pierwszy komentarz. Cóż to były za emocje :) A dzisiaj pierwsza rocznica, bardzo dla mnie ważna, tak wiele radości za mną i mam nadzieję przede mną.

W minionym roku wszystko było nowe i pierwsze:
- udzieliłam pierwszego wywiadu
- brałam udział w pierwszym kiermaszu rękodzieła
- podejmowałam nowe wyzwania
- dostałam pierwsze wyróżnienie
(i drugie i trzecie i ... dwudzieste :)

Chciałabym Wam za wszystko serdecznie podziękować, jestem bardzo wdzięczna za każde słowo pozostawione na moim blogu, za rady, wsparcie i chęci do dalszego tworzenia, które mam dzięki Wam. Dziękuję ♥
To co najwspanialsze jest w świecie blogowym (a tego się nie spodziewałam) to cudowne nowe znajomości, poznałam bardzo zdolnych i fantastycznych ludzi :)

Liczby... liczby czyli trochę statystyk:
- mam 254 gości
- odwiedziliście mnie prawie 53 tysiące razy
- napisałam 209 postów
- napisaliście ok 3600 miłych komentarzy
- na Fb, posolone pomysły lubi 543 osoby

I jeszcze trochę liczb:
- zorganizowałam 2 razy Candy i 3 mini konkursy
- 10 razy wymieniałam swoje solniaki na ręcznie wykonane cudeńka koleżanek
- raz brałam udział w zabawie Podaj dalej
- przygotowałam dla Was 4 kursy
- wygrałam troszkę nagród i złapałam kilka liczników :):):)

A teraz foto-zestawienia, miłego oglądania.

- ulepiłam już tyle aniołów, że w niebie będę chyba mile widziana :)


- przecieranki cieszyły się dużą popularnością, szczególnie w okresie przedświątecznym a wianek w stylu Shabby zajął III miejsce w Wyzwaniu Wiankowym :)


 - stworzyłam kolekcję masosolnych zwierzaczków "Arka Noego", najbardziej polubiliście słonika - dziewczynkę. Kolejny będzie kotek, już ulepiony, czeka na pomalowanie :)


- z wielką przyjemnością lepiłam ozdoby bożonarodzeniowe i miałam w domu małą fabrykę Candy Canes :)


- barany, baranki, zajączki, jajeczka :) dzisiaj dostałam pierwsze zamówienie na ozdoby wielkanocne ale już mnie nic nie zdziwi nawet pogoda. W kwietniu lepiłam ze śniegu zająca, w październiku specjalnie dla Was ubierałam choinkę a w styczniu ulepię z masy kilka baranów :):):)


bobas w kapuście, parka ślubna, świecznik, dekoracja w ramce .... szukasz wyjątkowego upominku? Ulepię go dla Ciebie :)


Przy okazji bardzo ważna sprawa POMAGAMY bo warto pomagać! Zapraszam Was do udziału w wydarzeniu: KLIK ! Pomóżmy Oliwi Postawić Pierwszy Kroczek.


A jutro zapraszam Was na Rocznicowe Candy !
Pozdrawiam ☼ cieplutko

23 komentarze:

  1. hahaha! będziesz musiała poprawić posta, bo doszła Ci jedna osoba na fejsie ;P
    Gratuluję przepięknego dorobku! Wiesz, że zawsze podziwiam Twoje prace...
    I czekam na słoduchy z niecierpliwością :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, kochana jesteś ♥
      Cukierasy byłyby dzisiaj ale tak się rozpisałam, że się w poście nie zmieściły :)
      Buziaki

      Usuń
  2. Gratuluję roczku i wspaniałych osiągnięć! Zestawienie prac robi wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję rocku wszystko jest takie śliczne ale jeszcze liczę na wymianke z Tobą Aniu ,pozdrawiam gorąco Ewa.
    PS.Lucię do Ciebie zagladac.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję roczku :) , i życzę kolejnych jeszcze owocniejszych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje tego roczku w blogowaniu- oby tak dalej, wszystkich obserwatorów i liczby wejść :) W nowym roku życze masy nowych pomysłów :))
    Prace przeglądam na bieżąco ale fajnie ,że zrobiłaś takie tematyczne zestawienia :)
    Pozdrawiam cieplutko :)
    Oliwka

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Teraz widać jak na dłoni, jaki to był dla ciebie pracowity rok!:) Gratuluję roczku i życzę kolejnych lat tworzenia i prowadzenia bloga.:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu moje gratulacje! Twój blog to nie tylko miejsce, gdzie pojawiają się piękne rzeczy stworzone przez Twoje zdolne rączki, ale też miejsce które promieniuje ciepłem i miłą atmosferą, co sprawia, że chce się tu wracać:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję rocznicy :) Piękne prace wykonałaś w zeszłym roku, i bardzo fajne rzeczy osiągnęłaś :)

    Owocnego kolejnego roczku i wielu ciekawych postów oraz wyzwań! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę... Mój blog istnieje dużo dłużej niż rok, a nie osiągnęłam tak wiele. Ba, nawet połową tych sukcesów nie mogłabym się cieszyć. Może dlatego, że nigdy do tego mojego blogowania nie przywiązywałam wagi. Dopiero w tym roku jakoś tak mnie natchnęło...

    Gratuluje i życzę kolejnych sukcesów w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
  10. ale niesamowita ilość rzeczy stworzyałaś!!! jestem pod wielkim wrażeniem! no i te wszystkie liczby- piekne podsumowanie roku-GRATULUJĘ i oby następne były jeszcze bardziej kolorowe i twórcze♥
    serdeczności

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję Aniu rocznicy :) Masz głowę pełną wspaniałych pomysłów i zawsze chętnie tu do Ciebie zaglądam. Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu gratulacje.to piękne statystyki po roku blogowania;)
    Odwiedzać Cie tutaj to sama przyjemność,bo Twoje solniaczki są magiczne;))
    Życzę Ci abyś z nami byłą jeszcze wiele lat;))
    Pozdrawiam ciepło,Ilona

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluje! Twoje prace są piękne i wyjątkowe :). Z chęcią zagladam aby zobaczyć co nowego stworzyłas :).
    Pozdrawiam i życze kolejnych sukcesów :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję roczku, jak widać był pracowity i pełen sukcesów, życzę Ci aby następne były równie owocne a nawet jeszcze bardziej. Twoje prace są przepiękne, czekam z niecierpliwością na konkursik a tymczasem zapraszam do siebie również na małe rozdanie http://blog.decorre.pl/
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Piekny byl ten twój roczek i jakie bogate podsumowanie. Tobie roczek stuknął 10 mi stuknie 12 :) na kolejne lata blogowanie życze CI glowy pelnej pomysłów, niekończącej sie weny i samych prawdziwych przyjaciół.
    Pozdrawiam goraco
    nitus :)

    OdpowiedzUsuń
  16. gratulacje Aniu! piękne prace:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ależ Ty cuda zrobiłaś przez ten rok! Wszystko cudne

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję! Mi za parę dni też stuknie rok :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne są te Twoje prace. Jak je oglądam to nabieram ochoty żeby też spróbować, tym bardziej, że dajesz wiele cennych wskazówek... może kiedyś.... Teraz zachwycam się tym, co Ty stworzyłaś:)
    Gratuluję i życzę owocnej pracy:))))

    OdpowiedzUsuń
  20. Twój rok blogowania w liczbach jest imponujący:))))życzę dalszych pięknych inspiracji:))))pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję z okazji urodzin bloga i tylu pozytywnych zmian! Oby ten rok był jeszcze bardziej owocny. Mnie najbardziej zauroczyła kolekcja "Przecieranki" oraz "Arka Noego". Pozdrawiam ciepluchno :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo :)