17 lutego 2015

Zasypane serduszkami i wyniki Candy

Witajcie, 
wiem, że naczekaliście się na wyniki Candy ale przed tą (bardzo ważną) informacją pokażę Wam jeszcze kilka serduszek i serdecznie podziękuję za udział w mojej urodzinowej zabawie,  za wszystkie gratulacje i prześliczne życzenia :)
Wielki uścisk dla wszystkich i każdego z osobna ♥










Z przyjemnością pokażę Wam walentynkową fabrykę mojego syna, proste, urocze i własnoręcznie wykonane Walentynki dostały wszystkie koleżanki z klasy i Pani Kasia oczywiście :)




A teraz wyniki mojego Candy:
- główną nagrodę czyli różany zestaw otrzymuje Beza Dyda.
- nagrodę pocieszenia (którą postanowiłam przyznać) a będzie to "coś" z masy solnej, dostanie ode mnie Dominika Dróbka

Wielkie gratulacje i czekam na Wasze adresy.

Pozdrawiam cieplutko ♥

18 komentarzy:

  1. Serduszka są sliczne!! A dziewczynom gratuluje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne te serduszka. Wyglądają jak z piernika :)
    Dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne serduszka. Ostatnio nadrabiam zaległości w blogowaniu, więc spóźnione, ale szczere życzenia Aniu, abyś jak najdluzej cieszyła nasze oczy swoimi pięknymi tworami. Mnóstwa pomysłów i energii do działania.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne serduszka, trochę mi sie z piernikami kojarzą :).

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniałe serducha i karteczki walentynkowe;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje i dziękuję za zabawę:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje :) Ulala, piękne karteczki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Serduszka śliczne , widac że w domu rośnie konkurencja :) i oczywiście gratuluje wygranych :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziekuje serdecznie za nagrodę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wielkie dzięki za Wygrana tak piekną. Juz się nie mogę doczekać na te cukierasy. Pozdrawiam i życzę dalszych sukcesów.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za zabawę, może innym razem uda się:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aneczko dziękuję za zabawę i gratuluję zwyciężczyniom :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne serca 😊 zwycięzcy gratuluję. Mnie znowu zabawa ominęłam bo mam duże zaległości blogowe.

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne prace:) Pozdrawiam prawie wiosennie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo :)