11 stycznia 2014

Zapraszam na Rocznicowe Candy

Witam Was serdecznie:)
Zapraszam na Candy z okazji pierwszej rocznicy mojego bloga :)

Ślicznie Wam dziękuję za wszystkie życzenia, gratulacje i masę ciepłych słów, które czytałam po kilka razy :)
Wczoraj zrobiłam podsumowanie roku, jeżeli ktoś jeszcze nie widział to zapraszam :)

Zatem zaczynamy....



Zwycięzca dostanie ode mnie aniołka i niespodziankę :)

Zasady:
-zgłoś chęć udziału pod tym postem (zostawiając komentarz)
-będzie mi bardzo miło, jeżeli zostaniesz u mnie na dłużej, dodając mój blog do obserwowanych
-jeśli masz bloga, zamieść powyższy baner konkursowy z aktywnym linkiem do mojego Candy
-jeżeli nie masz bloga, zostaw w komentarzu swój adres e-mail
-zapisy trwają do 08.02.2014 r. (do północy), wyniki ogłoszę jak najszybciej
-prezenty wysyłam tylko na polski adres

Chcesz zwiększyć swoje szanse na wygraną, zapraszam na facebook:
-polub posolone pomysły
-udostępnij baner konkursowy
-poinformuj mnie o tym w komentarzu pod postem

Pozdrawiam ☼ cieplutko i zapraszam do zabawy :)

75 komentarzy:

  1. hmm, to ja znowu pierwsza w kolejce się ustawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z chęcią wezmę udział :).
    http://slonomi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. oczywiście, że się zapisuję na Candy u Ciebie! banerek już wisi na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tez sie ustawiam w kolejcempozdrawiam, ania

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję sukcesu i życzę Ci aby ten 2014 rok był jeszcze lepszy!
    oczywiście chętnie wezmę udział w candy! tworzysz piękne rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo bym chciała aniołka :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ha! tym razem nie przegapię i stanę w kolejce :)) z ogromną przyjemnością!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście wszystkie warunki spełnione - ten z fb także :)

      Usuń
  8. Aniu, Twoje prace podziwiam od dawna i miło byłoby mieć coś Twojego, jakąś cząstkę Ciebie... :)

    OdpowiedzUsuń
  9. witam wygrać aniołka bardzo bym chciała, strzegł by nam domu, pociechę z niego bym miała:) mysiapysia10@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Super, uwielbiam twoje konkursy, chociaż jeszcze mi się nie udało wygrać. Tu i na FB

    OdpowiedzUsuń
  11. No mnie tu też nie może zabraknąć, banerek już wklejony na bogu, pozdrawiam Aniu:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu jak bym mogła sie nie zapisać po takiego ślicznego aniołka banerek na blogu juz jest i na fb też juz jest,pozdrawiam Ewa.

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu i ja spróbuje ponownie szczęścia:)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jutro siąde na kompa to się zgłoszę. Miłego dnia życzę

    OdpowiedzUsuń
  16. z ogromną przyjemnością przyłączam się do zabawy, oczywiście obserwuję i baner na http://blog.decorre.pl/
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Oczywiście, że się zapisuję z nadzieją, że tym razem uda się wygrać :)
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  18. biore udział
    annakonieczna6@gmail.com
    plakat udostępniony na moim profilu fb: https://www.facebook.com/anna.konieczna.9026

    OdpowiedzUsuń
  19. ja się zgłaszam z ogromną przyjemnością :) Warunki spelnione juz daaaawno :) A banerek na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. No to ja też się w kolejeczkę ustawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Chętnie biorę udział w Twoim fantastycznym Candy :)
    http://pasje-iluszki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Oczywiście, przyłączam się , szczególnie że dawno w żadnych nie brałam udziału :) A Twoje prace widzę bardzo się rozwinęły odkąd ostatnio je oglądałam :). Może będę miała farta ...

    OdpowiedzUsuń
  23. I ja dopisuje sie do kolejki chetnych, Ty wiesz, ż ja uwielbiam Twoje Aniołki wiec milo by mi było gdyby ta Panna Anielica znalazła sie u mnie.
    A FB tez banerek zaraz udostepniam.
    Zapraszam do mnie na candy :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. I ja! I ja! i ja! I ja też chcę aniołka:)Więc sobie przycuonę i poczekam.A może ?:)))Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  25. I ja spróbuje szczęścia i po aniołka się ustawię :-)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  26. Aniu, oczywiście, że ustawiam sieęw kolejce i cierpliwie czekam na wyniki :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Z przyjemnością biorę udział :)
    obserwuje jako : anioleq-ss
    anioleq-ss@wp.pl
    pozdrawiam
    Emilia W.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja tu po raz pierwszy i tak od razu, bezczelnie "daj" ale cóż zrobić, że do aniołów słabośc mam... Kocham je po prostu -- te wśród ludzi mieszkające... ale i inne zbieram... duże, małe, gliniane, drewniane i oczywiście z masy solnej ;-)))
    więc się w kolejkę grzecznie ustawiam i czekam... pełna nadziei ;-)))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  29. Chętnie przygarnę takiego aniołka dla córeczki. Bloga dodałam do obserwowanych, sama obserwuję jako Nasza dwójeczka. Na FB śledzę profil od dawna udostępniłam post o candy u siebie na profilu. Banerek na bloga dodaję :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Zgłaszam się:) śliczna anielica mysiapysia10@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. i ja chcę spróbować, szyjikolorowozyj.blogspot.com pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Anioł zawsze potrzebny, również wezmę udział w losowaniu, jestem również na FB

    OdpowiedzUsuń
  33. Zgłaszam się:)
    Obserwuje jako Megi
    Lubie jako Anna W
    Banner:: http://duszy-czar.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. I ja staje w kolejce. :))
    Obserwuję jako Marta W.
    A banerek tutaj: http://alternative-diy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Może tym razem... Jakoś jeszcze mi się nie udało wygrać od ciebie, chociaż mam twoje cudne wytwory wymiankowe. Pozdrawiam. Może tym razem...

    OdpowiedzUsuń
  36. O i ja ustawię siew kolejce, noże szczęście się do mnie uśmiechnie i wygram tego aniołka :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Kochana... śliczny jest. A anielska pomoc zawsze jest potrzebna.... ankaflorianka@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. Dziękuje za zaproszenie i już ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Anulka i ja tez oczywiście biorę udział w zabawie :) Prześliczny aniołek, kolory super! <3

    OdpowiedzUsuń
  40. Może trafi do mnie ta piękna anielica :)?!
    Marzena
    marzenacegielka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  41. chciałabym ją gościć u siebie:) szczescie_jest@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. Zapisuje się. ;)
    Obserwuję: marysse
    Baner: marysseprobuje.blogspot.com
    Lubię: Karolina B.

    ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. uwielbiam anioły z masy solnej- mam ich już kilka w domu, ale każdy w innym stylu - ustawiam się w kolejce może coś się uda?????
    melodyjka8@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  44. Oj, jak bym chciała powiększyć swoją kolekcję cudeniek od Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Wyrażam chęć udziału w zabawie! Uwielbiam anioły! :) Banerek umieściłam tu: http://lalovo.blogspot.com/ Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Aniołek cudownej urody! Chętnie go przygarnę;)

    Pozdrawiam,
    Marzena
    [marzenasuma91@gmail.com]

    OdpowiedzUsuń
  47. ZGŁASZAM SIĘ
    obs: AniaSKF
    11lip85@gmail.com
    nie mam bloga
    fb: Anna Pitala

    OdpowiedzUsuń
  48. zgłaszam się
    baner na moim blogu a obserwuję już od dłuższego czasu
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  49. i ja też się zgłaszam! jak ja mogłam przeoczyć Twoje candy - nie wiem! Ale może ostatni będą pierwszymi!

    OdpowiedzUsuń
  50. Zgłaszam się tu- www.blogerzaby.blogspot.com i na fb Sabina R.

    OdpowiedzUsuń
  51. chętnie się również ustawiam w kolejce do tego pięknego aniołeczka
    obserwuję Cię już od dawna
    lubię na fb jako: Radosna Tworczosc Weronki - info o zabawie udostępniłam na profilu
    banerek wisi tu: http://radosna-tworczosc-weronki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Jeszcze troszkę a bym się spóźniła. Oczywiście zapisuję się :) I zraz lecę na Fb udostępnić :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  53. ja bardzo chętnie przygarnę aniołka, banerek zabieram na kreatywnybazarek.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  54. Z chęcią biorę udział :) Na fb jako Irmina Jaskuła, irminkaidamianek6@amorki.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo :)