3 stycznia 2014

Mój ulubiony...

...róż :) Bardzo lubię i nic na to nie poradzę :) Po raz kolejny ubrałam aniołka w odcienie różu i biel. Takie zestawienie kolorystyczne osobiście uwielbiam. A że małą dziewczynką już dawno nie jestem postanowiłam z tym "powalczyć" i na jakiś czas schować różową farbę. To będzie bardzo mobilizujące rozwiązanie :)

A więc ostatni różowy aniołek w tym sezonie :) Miłego oglądania :)









Ps. Na zamówienie z przyjemnością zmieszam czerwoną farbę z białą :)

Pozdrawiam ☼ cieplutko
Serduszko dla Was ♥ za wszystkie miłe słowa pod wczorajszym postem.

23 komentarze:

  1. I ja bardzo lubię różowy, więc już jesteśmy we dwie :)
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja mam bzika na punkcie kropek - piękna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne oczęta! Zresztą już pisałam, że masz rękę do malowania, której zazdroszczę.
    A co do kolorów to ja uwielbiam zielony w życiu a malinowy na masie solnej nie wiedzieć czemu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu aniołek jest jak zwykle piękny , a różowy kolor - w każdej chwili możesz do niego wrócić , pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny aniołek :) a różowy nie musi być tylko dla małych dziewczynek zarezerwowany ;) :* Buziaki Kochana

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu nie chowaj różu. Szkoda, to taki piękny kolor, nie tylko dla małych dziewczynek, dla tych większych też:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ty pracusiu!!! A ja zaprzyjaźniłam się z leniem i żyjemy sobie tak ...
    Różu Aniu nie chowaj bo cudnie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ajjj bardzo ladny wyszdł ten aniołek :D a co do różu nie rezygnuj z niego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny z niej Aniołek:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna anielica. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny aniołek jak zawsze :) , a co do różu to bym nie chowała mimo że jestem fanką niebieskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny jest, a ten kolor różowy dodaje mu uroku. Ostatnio coraz ciekawsze fryzurki robisz Swoim anielicom - muszę przyznać, że są one bardzo kobiece. Oby więcej takich kobiecych prac ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham Twoje anioły a różowe w szczególności:)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja jak byłam młodsza to nie lubiłam różowego, a teraz w kwiecie wieku ;) uwielbiam go ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczny :D w różu mu do twarzy i w kropeczkach :D

    OdpowiedzUsuń
  16. ta anielica jest smuklejsza od poprzedniej i też wygląda ponętnie :)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też lubię różowy a aniołek prześliczny :-)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Mnie też oczarował ten róż i kropeczki :3 Aniołek w sam raz na wybory miss masosolnych aniołków ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny aniołek!! Ja też uwielbiam róż, a małą dziewczynka nie jestem ;) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna anielica, pasuje do niej ten kolorek :).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo :)