18 stycznia 2014

W kropeczki

Aniołek z serduszkiem w odważnym (jak dla mnie) zestawieniu kolorów. Patrzę i sama nie wierzę, że (w końcu!) nie boję się malować i używam farb, które do tej pory tylko rozjaśniałam. Bardzo lubię delikatne kolory, uwielbiam cukierkowe odcienie i z nich nie zrezygnuję. Jednak od czasu do czasu z przyjemnością pobawię się intensywną kolorystyką.
Jak Wam się podoba aniołek w kropeczki?







Pozdrawiam cieplutko
Dziękuję ♥ za miłe słowa pod serduszkowym postem.
Witam serdecznie nowych gości :)
Zapraszam na Candy i na Fb.

19 komentarzy:

  1. Bardzo fajne, marynarskie połączenie kolorów :) mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. ale śliczna anielica :) zapraszam do mnie handmadekoraliczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam bzika na punkcie kropek. Wszystko co w kropki szalenie mi się podoba :)
    Muszę przyznać, że mnie również bardziej podobają się te jasne kolorki u Twoich aniołków. Ale mała odmiana nie zaszkodzi :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie żywe kolory i połączenie czerwieni z niebieskim ..dla mnie bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny a intensywne kolory jak najbardziej pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu co nie zrobisz to zachwyca:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny Aniu jest ten anioł!!! Ja bardzo lubię takie intensywne kolory :) Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Anielica jest śliczna, bardzo ładną spódniczkę jej stworzyłaś - te fale są zniewalające :) Co do połączenia kolorystycznego, nie mam żadnych zastrzeżeń, myślę, że takie ostrzejsze, bardziej wyraźne barwy także pięknie się prezentują :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznotka :) kolorki super. Miłej niedzieli > BUZIAKI

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mu sie podoba zresztą wszystko co robisz aniu jest śliczne,pozdrawiam Ewa.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna jest i kolorki pasuja, fajnie że zdecydowałaś się na mocniejsze odcienie :).
    Twoja anielica skojarzyła mi się z uczennica, pewnie przez ten kołnierzyk i kolory :).
    Pozdrawiam i zapraszam na candy :).

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest zachwycający! Czy może zachwycająca?:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne kolory takie, hmmm...marynarskie?

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Czasami fajnie sięgnąć po zdecydowane kolory, zwłaszcza w taką pogodę jak teraz:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie, że eksperymentujesz. Widać w Twoich pracach, że sprawia Ci to frajdę:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie zdawałam sobie sprawy, że można wyczarować takie cuda z masy solnej... wszystko takie piękne i kolorowe...widać też, że dbasz o każdy detal swojej pracy, wszystko takie dopracowane i przemyślane...

    OdpowiedzUsuń
  17. boziu, ale cudooo:)
    Mnie się bardzo podoba:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo :)