29 stycznia 2014

Serduszka na patyku

Witam, witam :)
Walentynkowe patyczaki robiłam też w zeszłym roku. Czerwonymi serduchami obdarowałam najbliższych. W tym roku pomalowałam serca na biało. Ślicznie ozdabiają kwiaty doniczkowe, fajnie wyglądają w pojemniku z ołówkami na biurku a przede wszystkim są miłym upominkiem nie tylko walentynkowym.






Pozdrawiam cieplutko
Cieszę się, że pomimo wszystkich swoich wad wróżka Wam się bardzo podobała. Dziękuję ♥
Witam serdecznie nowych gości i zapraszam na Fb.
10 dni do końca Candy - KLIK

19 komentarzy:

  1. mistrzyni masy solnej!!!
    piękne te serduszka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ukrywam, że te podobają mi się bardziej niż te typowe, czerwone walentynkowe. Pięknie przyozdobiłaś je kwiatuszkami, serduszkami i innymi czerwonymi wzorkami :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie serduszka na pewno świetnie przyozdobią wnętrze. Super pomysł !

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zwykle bardzo pomysłowo. Super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku, ciągle mnie inspirujesz :) Dzięki

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne , oryginalny pomysł a nie oklepane czerwone sreducha :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne te serduszka!:)) Świetny pomysł z mini wzorkami.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne serduszka, urocza dekoracja :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu, Ty mnie nie przestajesz zaskakiwać!!! One sa cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Serduszka są śliczne i fajnie je ozdobiłaś ...ech Walentynkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie one są słodkie, a jak ładnie pomalowane ;) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczniutkie te serduszka, czerwonych nie widziałam, muszę to nadrobić :) ale białe jak dla mnie są świetne
    pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. och cudne i kochane są te maleństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne :) jakoś takie eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. serduszka są urocze, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo :)