3 lutego 2014

W krateczkę

Witajcie Kochani :)
Ostatnio mam problem z zorganizowaniem sobie czasu, nigdy nie miałam z tym problemu a teraz brakuje mi go w ciągu dnia a na nocne lepienie i malowanie nie mam siły. Pozostaje mi tylko zrzucić wszystko na pogodę, tak będzie najprościej :)
W wolnych chwilach tworzę serduszka walentynkowe, staram się żeby były inne, kilka czerwonych też będzie, żeby tradycji stało się zadość :)
Jak Wam się podobają w takiej wersji?








Pozdrawiam cieplutko
Dzisiaj skończyłam (jeszcze kilka) serduszek na patyku. Niebawem pokażę. Planuję dłuuuugi spacerek blogowy, odwiedzę Was i będę podziwiała podwójnie :)
Jeju, jak mi było miło, gdy czytałam komentarze pod poprzednim postem. Dziękuję Wam pięknie ♥
Candy - klik! Fb - klik! Zapraszam :)

27 komentarzy:

  1. Aniu te serca są obłędne! Gratuluje kreatywności i świetnej realizacji. Dawno nie zachwyciłam się tak bardzo rzeczami handmade. Twoja propozycja jest świeża, słodka i niesamowicie przyjemna w ogladaniu. I te pastele...mniam :) Podziwiam i gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Twoje pasteLOVE prace !! buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. ojeje ależ one są cudne! sama niewiem ktore wzorki bardziej mi się podobaja chyba najfajniej wyglądają te serduszka w "stadzie" z róznym motywami każde :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobaja mi sie te pastelowe kolorki, mysle,ze w takich kolorkach kazde serducho bedzie pieknie wygladac, a juz w Twoim wykonaniu to mistrzostwo swiata. Perfekcja w kazdym calu,. gratuluje, pieknie, naprawde bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cóż tu dużo pisać - są przepiękne:) Takie cukierkowe i kojarzą mi się z lukrowymi ciasteczkami :) Jak dla mnie bomba !
    Pozdrawiam ciepło
    Izabela

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysły masz bardzo oryginalne :) Podobają mi się twoje serduszka. Są po prostu INNE niż tradycyjne, czerwone serduszka.
    Pozdrawiam
    http://handmadebyjoanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Toż to moje ulubione kolory! :)))
    Cudeńka.. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Są prześliczne, na prawdę. Oglądnie ich i komentowanie to sama przyjemność. Serduszka nie są takie nudne, dzięki kilku kolorom i kwiatuszkom. Nie mogę się doczekać kolejnych ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pastelowe kolorki nadały serduszkom uroczego wyglądu, a krateczka to świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale fajny pomysł! Ślicznie Ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale pastelowo :) i tak uroczo :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Anulko piękne serca zrobiłaś, nie wyglądają jak z masy solnej, bardziej takie patchworkowe, cudnie Ci wyszły :) Znowu oryginalny pomysł :) Buziaki Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne serduszka, świetny pomysl :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne i kolorki dobrane super :) , nie zawsze musi być tradycyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. cudne :) aahh te kolorki :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniu kiedy ja za kazdym razem myśle, ze już nic innego nie da sie wydłubać z tej masy Ty kochana nieustannie mnie zaskakujesz!!!! Wychodzi Co to fenomenalnie!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczne i super urocze :) a kolory i wzory tworzą piękną kompozycję :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi się podobają bardzo, bo kolory super i wzór niepowtarzalny! Są wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ślicznie wyszły, bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne! Bardzo lubię taką kolorystykę i ta wyciskana krateczka - cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakie słodziusie! I te kolory! *piski i krzyki*

    OdpowiedzUsuń
  22. Super! Trochę mi przypominają łapki kuchenne.:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Prześliczne takie oryginalne a kolory boskie Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo :)