11 lutego 2014

Wyniki Candy

Dzień dobry Kochani, 
ślicznie dziękuję wszystkim za udział w Candy, miło mi, że tyle osób wzięło w nim udział. Przepraszam, że musieliście troszkę poczekać. 

Witam serdecznie wszystkich nowych gości i mam nadzieję, że zostaniecie na dłużej.

Dzisiaj szczęście uśmiechnęło się do ....


.... Oli :):):)


Olu serdecznie Ci gratuluję, aniołek jest Twój, podaj proszę adres, żeby wiedział gdzie dolecieć :) Zabierze ze sobą niespodziankę :)


Pozdrawiam cieplutko
Odwiedziłam wczoraj masę fantastycznych blogów, przepraszam, że nie zostawiłam śladu. Wyzdrowieję to nadrobię wszystkie zaległości.
Kolejny konkursik już niedługo :)

12 komentarzy:

  1. To ja pierwsza gratuluję serdecznie wygranej Oli , i dziękuję za zabawę :)
    pozdrawiam serdecznie i zdrówka życzę

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka niespodzianka !
    Cieszę się ogromnie :) Lecę pisać maila do Ciebie.
    dziekuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję mojej imienniczce :-) Prześliczny aniołek!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję Oli i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za zabawę i gratulacje dla wylosowanej Oli :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Kochana za zabawę :) i gratuluję Oli :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję i dziękuję Aniu za miłą zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu dziekuje za zabawę!!! I moje gratulacje dla szczęściary:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje dla zwyciężczyni candy!!! Oj, że ja się nie zapisałam... odkładałam to na później i tak zabawa dobiegła końca. Zapewne w przyszłości zapiszę się od razu :)

    Pozdrawiam!
    przesolone-inspiracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo :)