28 lutego 2014

Kocisko

Witajcie Kochani,
podczas internetowych wędrówek w poszukiwaniu inspiracji znalazłam zdjęcie ślicznego kota. Od razu zorientowałam się, że został pomalowany na wzór figurek De Rosa, osobiście je uwielbiam, to małe, ozłocone dzieła sztuki, są piękne :) Aż miło popatrzeć :)
Postanowiłam spróbować i ulepić takiego kociaka. W tym przypadku lepienia nie było dużo, za to malowania sporo (ok 4 godzin). Zaczęłam już malować drugiego, będzie bardziej w moim stylu.
Ciekawa jestem Waszych opinii.







Chociaż nie jest to mój pomysł, ze swojego wykonania jestem bardzo dumna:)


Zdjęcie z internetu.

Oryginalna figurka De Rosa.


 A to wszystko przez dziewczyny, które wręcz zmusiły do wyprodukowania kota :):):)


Pozdrawiam cieplutko
Dziękuję, że zaglądacie :) Za każdy milusi komentarz ♥ ode mnie.
Zapraszam na Fb

29 komentarzy:

  1. Kot jest jedyny w swoim rodzaju. Aż trudno mi w to uwierzyć, że tak perfekcyjnie go pomalowałaś! Patrząc na takie prace jak ta, coraz bardziej przekonuję się, że Bóg obdarzył Cię wyjątkowym talentem. Brawa dla Ciebie, podziwiam Twoją staranność przy wykonywaniu takich prac.

    OdpowiedzUsuń
  2. super! świetnie udało Ci się go pomalować

    OdpowiedzUsuń
  3. Anulka rewelacja!!! jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bez komentarza...albo nie...za takie wrażenia kocham precyzję.pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, super!!! Ale z Ciebie zdolniacha!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudo ! Toż to dzieło sztuki !

    OdpowiedzUsuń
  7. Kotek śliczny! Gratuluję umiejętności:) Chętnie zobaczę kota pomalowanego w Twoim stylu:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny i taki starannie wykonany :) Patrząc na niego nie dziwię się, że spędziłaś nad nim aż 4 godziny ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny pomysł. Śliczny kociak.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniały, piękne wykonany, każdy szczegòł dopracowany.Cudeńko Kochana ♡ Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. Kot jest boski! I nic więcej nie jestem w stanie dodać.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. No, no:-) Widać masę pracy włożoną w "kocisko";-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu ten kot jest boski:)Nie dość,że masz talent do lepienia,to jeszcze cudnie malujesz;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz prawo być dumna, bo kot wyszedł wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie ci wyszło to kocisko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow! Jestem pod wrażeniem, kot wyszedł Ci rewelacyjnie :). Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow, ekstra! Robi wrażenie i to bardzo! Genialnie pomalowany ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super model, odwzorowanie, w ogóle świetny Ci wyszedł:) Idź w tę stronę:)

    OdpowiedzUsuń
  19. kot jest super!!! pięknie Ci wyszedł- trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  20. Fantastyczny!!! I pierwsze miejsce gwarantowane :)

    OdpowiedzUsuń
  21. kot jest po prostu odjazdowy i trzymam kciuki w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. wow! jest naprawdę świetny! w życiu nie powiedziałabym, że to masa solna... gratuluję!

    powodzenia w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  23. To już jest ten poziom! Poziom ART :D Wspaniała robota. Dzięki serdeczne, ze i tym razem włożyłaś tyle pracy w pracę na nasze wyzwanie:D LOVE!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Kot miodzio. A tak w ogóle to zakochałam się we wszystkim co robisz. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo :)