15 lutego 2014

Jeszcze raz .... serduszka w roli głównej.

Środowe popołudnie i wieczór spędziłam na przygotowaniach do walentynek w szkole mojego syna. Klasy czwarte przygotowały z tej okazji przedstawienie. Zadaniem każdej mamy było zrobienie serduszkowej koszulki według wytycznych: z przodu kilka serduszek, z tyłu duże serce z napisem Kocham Cię. Ozdabianie koszulki zajęło mi to sporo czasu ale nie używałam żadnego szablonu, tylko pędzli i farby.
Przedstawienie było bardzo ciekawe, taniec chłopców rozbawił mnie do łez :) Koszulki wyglądały super, każda mama miała inny pomysł. 
Walentynek (szt 7) dla ulubionych koleżanek Kubusia nie zdążyłam uwiecznić na zdjęciach.





Zrobiłam też walentynki dla moich dzieciaczków, zaciekawiłam i dostałam w zamian cudowne uśmiechy, to znak, że się podobały :)




Od następnego postu na moim blogu będą kicały króliki i całymi stadami będą wypasały się barany :)


Pozdrawiam cieplutko
Dziękuję za miłe komentarze dotyczące dzierganych bransoletek mojej siostry, z przyjemnością jej przekażę co napisałyście.
Zapraszam na Fb

6 komentarzy:

  1. Bardzo fajne Walentynki. Szczególnie na na koszulkach. Kicających i pasących się zwierzaków już nie mogę się doczekać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze pomysły!:) zajączek zapowiada cudną ucztę dla oka:)pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Tylko patrzeć jak ruszy produkcja koszulek :) ,króliczek fajny , czekam na stado baranów i nie tylko :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Suuper sa takie przedstawienia dzieci :):) Sliczne Walentynki :) Kroliczek Slodki :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna ta koszulka, no i fajny pomysł w ogóle z tymi koszulami w szkole. ;) Zawsze to każdy zrobi coś innego. :)

    Pozdrawiam. ;)

    marysseprobuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Koszulka świetna i tak równiutko te serduszka namalowane ;-) Karteczki super świetny pomysł z lizaczkiem ;-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo :)