14 lutego 2014

Z zupełnie innej beczki.

Witam serdecznie :)
Jakiś czas temu zachwyciłam się plecionką zrobioną przez kobietki z bloga Addicted to crafts (klik), pokazałam mojej Sis zdjęcia i wiedziałam, że za chwilkę będę miała podobną :) Zdolna ta moja Sis, wszystko wydzierga :):):) Szkoda, że nie ma czasu, pomęczyłabym ją jeszcze, kilka super czapek, kominów i innych wpadło mi w oko :) Ciepłą czapę w tym roku już dostałam, jest wyjątkowa (przy okazji się pochwalę).
Aśka, Ewa i Aśka ułatwiły zadanie, zrobiły kursik (klik) i stałam się właścicielką ślicznej plecionki.
Drugie cudeńko dostałam niedawno, zrobiona specjalnie dla mnie turkusowa piękność (projekt własny Sis).
Jak Wam się podobają?










Pozdrawiam cieplutko
Mam mnóstwo pomysłów ale brakuje sił bo jeszcze trochę choruję.
Dziękuję, że do mnie zaglądacie :)

16 komentarzy:

  1. Fantastyczne plecionki! Duuużo zdrówka życzę...

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrówka Aniu! Szybko wracaj do sił:-) A ozdóbki ciepłe, praktyczne i śliczne:-) Ta bransoleta jest urocza i w "moim" kolorze:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie plecionki to dla mnie czarna magia. Piękne :) Dużo zdrówka życzę :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Anulko zdrowiej szybciutko!! widzę ze nie tylko Ty Jesteś taka zdolna z Twojej rodziny, gratulacje dla siostry, wyczarowała cuda! :) Przesyłam Ci dużo pozytywnej energii, wracaj do zdrowia i twórz! :* Buziaki Kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Plecionki super, nie dziwie się że masz ochotę pomęczyć o jeszcze:) takie cudeńka wydziergane sa o wiele milsze niż hurtowa produkcja :)
    pozdrawiam i zdrówka życze

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie piękne są , cudne, szczególnie ta jasna jest wspaniała ! Siostra rzeczywiście jest uzdolniona , prowadzi swojego bloga może? Też bym z chęcią taką sobie zrobiła, ale muszę nad tą plecionką trochę pomyśleć, bo trochę trudne to dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Siostra niestety nie prowadzi bloga. Linka do kursu na ta plecionkę zamieściłam w poście. Kto się na tym troszkę zna, mówi, że nie jest trudna :)
      Dziękuję :)

      Usuń
    2. Ja sobie najpierw obejrzałam ten kursik, apotem napisałam, że trudne, ale później spojrzałam jeszcze raz i okazało się , że rzeczywiście jest całkiem łatwe :)

      Usuń
  7. Ta beżowa jest śliczna! Zdolna siostra;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu zarówno Ty jak i Twoja siostra obie jesteście mega zdolne :) Bardzo fajnie, że wasze zdolności nie odnoszą się do tego samego, Ty możesz obdarowywać siostrę solniankami, natomiast ona plecionkami. Obie tworzycie niezły duet.

    Pozdrawiam!
    przesolone-inspiracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo :)