19 lutego 2014

Ostatnia walentynka

Witam :)
Długo się zastanawiałam czy pokazać Wam tego aniołeczka? Leżał taki samotny od Walentynek i nikt go jeszcze nie widział. Do nieudanych nie należy ale jest inny. A wszystko przez to, że....
......postanowiłam poeksperymentować i zmienić anielską buźkę, pasującą do bardziej cudacznych aniołków. (poprzednia jest śliczna i oczywiście z niej nie zrezygnuję). Lubię kombinować i nic na to nie poradzę :):):) Pomalowałam aniołkowi buzię i trochę żałuję, że się tak pośpieszyłam. Nie wyszła taka jak sobie zaplanowałam ale mam już projekt nowej, tym razem użyłam programu graficznego :)
Polubiłam tego aniołka, im dłużej na niego patrzę, tym bardziej się do niego przekonuję.
Ciekawa jestem co Wy sądzicie?






Przy okazji, że aniołek taki serduszkowy i z serduchem, zgłaszam go na wyzwanie Szuflady - Otwórz Szufladę "Serce".

Pozdrawiam cieplutko
Baranki Wam się podobają.... to cuuuuudownie :) Dziękuję ♥ Będą też owieczki :)

24 komentarze:

  1. świetny! Buźka fajna, dobrze czasami poeksperymentować, żeby było coś nowego. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny, ale trochę wygląda jakby był smutny.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥
      Zastanawiałam się kto pierwszy to zauważy?
      Buziaki

      Usuń
  3. Aniołek ładny , ale mam wrażenie że taki trochę smutny
    pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥
      za długo leżał samotny i nikt go nie podziwiał :) dlatego taki smutny.

      Usuń
  4. Moim zdaneim on jest zmęczony a nie smutny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ♥
      zmęczony czekaniem, ma proszące spojrzenie :)

      Usuń
  5. Śliczny, ale chyba nieszczęśliwie zakochany, łzy w oczach ... ah .Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniołki też mogą mieć różne nastroje;-) Prawdziwa odmiana:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i tu się z Tobą zgodzę Kochana, dziękuję ♥♥♥

      Usuń
  7. No buźka całkiem inna a oczka jakby mu sie na płacz zbierało, ale za to jak zadbałaś o szczegóły, paznokietki u rąk i nóg i ta kieszonka na tyle duża, że i serduszko by się w niej zmieściło, fajny na swój osobisty sposób.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Anulko warto eksperymentować, aniołek śliczny! mina smutna, może taka zawstydzona, prosząca, ale każdy ma nastroje nawet anioły :) to ważne aby przekazać w pracy emocje i Tobie się udało :))) Jestem za zmianami, uwielbiam je, czekam na inne Twoje eksperymenty, twórz dalej bo świetnie Ci wychodzi :* Buziaki ślę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Buziaczek ma wyraźnie zmieszany! Jakby coś zrobił i nie był pewien czy dobrze:) kochany jest.. nic tylko przytulić i powiedzieć "wszystko dobrze!nic złego sie nie stało!" :))pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. A mi się bardzo podobaja oczyska :) Uważam ze po dopracowaniu będzie perfekcyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale trzeba mieć precyzje, zeby tak buzie zmalować! Aniu ja Cie nieustannie podziwiam, bo mnie by szlag trafił przy pierwszej!

    OdpowiedzUsuń
  12. Może to aniołek niespełnionej miłości? Trochę smutny, ale nie pozbawiony nadziei.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy, uroczy i oryginalny. Jestem na TAK :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przesliczny, mnie się bardzo podoba:)
    Zyczę wygranej w wyzwaniu i trzymam kciuki:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi też podoba się aniołek z tą twarzą. Ja też lubię kombinować, zmieniać i tu Cię rozumiem.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piekny aniołek Aniu, a buźka tak precyzyjnie namalowana, że jestem pełna podziwu. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. mi się bardzo podoba :) i powodzenia w wyzwaniu

    OdpowiedzUsuń
  18. jaki cudny, uroczy Aniołek! :)
    dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo :)