6 lutego 2014

Cała masa serduszek

To już ostatnie serduszka na patyku. Bardzo miło spędziłam czas malując te maleństwa. Będą miłym upominkiem dla sympatycznych klientek :) Zastanawiałam się jak je zaprezentować, żeby wyglądały ładnie i jednocześnie tworzyły dekorację walentynkową. Chyba mi się udało? Włożyłam je do wazony i efekt możecie zobaczyć na zdjęciach poniżej. 









Tak wygląda pierwszy walentynkowy bukiecik masosolnych serduszek.



Walentynkowy bukiecik zgłaszam na Walentynkowe wyzwanie u Gosi (na blogu Stare Pianino).


Pozdrawiam cieplutko
Bardzo się cieszę, że serduszka w krateczkę dostały tyyyyyle komplementów. Dziękuję ♥
2 dni do końca Candy, dzisiaj przygotowałam niespodziankę, która poleci razem z aniołkiem do zwycięzcy - zapraszam!

21 komentarzy:

  1. Wiem, że się powtarzam, ale serduszka sa bardzo ładne :). Niebieskie skradły moje serce :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Walentynkowo u Ciebie :-)
    Super to wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  3. Te czerwono-białe są śliczne, a cały bukiet serc w wazonie wprowadza w klimat walentynkowy...

    OdpowiedzUsuń
  4. W takich serduchach można się zakochać ... :) Mój faworyt jest oczywiście wkropeczki. Uwielbiam kropeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. słodziutkie serduszka zapraszam do siebie na candy
    http://czartorka28.blogspot.com/2014/02/urodzinkowo-miskowe-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale urocza gromadka! Wszystkie wyglądają po prostu ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Serduszka wyszły naprawdę genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocze są. Bardzo walentynkowo się u Ciebie zrobiło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne! Każde w swoim rodzaju:-)))
    Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale z Ciebie pracuś Aniu:))) Ale miło się patrzy na takie maleńkie cuda.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądają tak smakowicie, że chętnie by się je zjadło :)

    OdpowiedzUsuń
  12. pięknie wyglądają w tym wazoniku :) jak ich dużo wszystkich :D na pewno będą wspaniałym upominkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne i jak ich dużo...

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne i słodziutkie;) Super wzorki są na tych serduszkach:))
    Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  15. wow jak dużo serduszek, wszystkie cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak pęk najsłodszych lizaków..

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo :)