23 marca 2013

I wyszedł baranek

Witajcie w ten piękny mroźny wiosenny dzień, dzisiaj rano termometr w aucie mojego M. pokazał -14. Nie ma co narzekać, cierpliwości troszkę i wiosny doczekamy. Piękne słoneczko zagląda przez okna a więc nie jest aż tak źle.
Nie lubię wyrzucać resztek masy, staram się ją wykorzystać, wychodzą mi wtedy ciekawe solniczki. Aniołeczka z resztek już Wam pokazywałam i czytałam same miłe komentarze.
Pokażę Wam moją wersję baranka Natalii. Od dawna chciałam go ulepić ale jakoś okazji nie było. Wyszedł kolorowy i zabawny :)







Obiecałam synkowi, że zamieszczę na blogu zdjęcie jego palmy wielkanocnej. Oto ona:



Rzeżucha posiana, tak sobie myślę, że uroczo będą w niej wyglądały żółciutkie kurczaczki :)


Pozdrawiam ☼ cieplutko

20 komentarzy:

  1. Uroczy baranek , a palma piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny jest!!!!!!!!!!!!!!
    I bardzo podobają mi się nowe wiosenne kolorki masy solnej:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. [pzytywny i kolorowy ten baranr :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aneczko baranek jest prześliczny!!!!! śliczne kolorki :) palma Twojego synka też piękna :)
    Juz jestem ciekawa jak będą wyglądać Twoje kurczaczki w rzeżuszce, pochwal się :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietny ten baranek :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale śliczna palma!:) Baranek bardzo wiosenny, chociaż on.;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Baranek jest słodki, boskie kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny baranek, palma piękna, synek bardzo zdolny:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawde śliczny baranek, kolory są takie radosne ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. rewelacyjne barańsko, i jak fajnie sobie dynda, muszę przyznać że podstawkę do rzeżuchy zgapię bo to świetny pomysł !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. baranek jest świetny! wygląda idealnie jako Wielkanocna dekoracja :) a pomysł z rzeżuchą jest super, na pewno będzie się fajnie prezentować :D
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo sympatyczny i wesoły baranek i piękna palma :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Synek ma talent:)
    Piękna,kolorowa palma:)

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja mam takie szczęście,że od dziś TEN BARANEK JEST MÓJ !!!!!!!Już widać wiosnę w moim domu. ŚLICZNY, KOLOROWY, BAJECZNY.... Dziękuję! Beata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że Ci się podoba :) To ja dziękuję.
      Pozdrawiam ☼

      Usuń
  15. Ale slodki baranek! Zapraszam na candy----> http://koziolekhobby.blogspot.de/2013/03/candy-nr-ii.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Hehe... no baaardzo fajny! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny baranek
    widziałam gdzieś takie skorupkowe rzeżuchy i naprawde fajnie wygląda
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. piekny baranek

    palma olbrzymia i cudowna

    a pomysl z rzezuche spapuguje- narazie posialismy tradycyjnie ale w tych skorupkach super

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo :)