26 marca 2013

Z wielkim sercem

Dostałam wczoraj paczuszkę, doczekać się na nią nie mogłam...byłam bardzo ciekawa jak będą wyglądały na żywo?

Ale zacznę od początku: około 2 tygodnie temu pokazywałam Wam anielskie główki, które zrobiłam dla Ani. Teraz już mogę zdradzić, że wspomogłam Anię w jej projekcie. Moje aniołeczki ozdobiły wyjątkowe znicze, wykonane z wielkim sercem. Dziękuję Ci Aniu♥






A tu wszystkie prezenty, które od Ani dostałam :)



Serdecznie zapraszam na bloga piekielnie zdolnej Ani - PrzydaSie
Pozdrawiam ☼ cieplutko.

6 komentarzy:

  1. Piękne i w fiolecie! Niesamowicie się prezentują:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny pomysł z tymi zniczami.. fajnie to wygląda..

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne, nie ma to jak praca na 4 ręce :) pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdolny duet:)))
    Prezenty cieszą oko.

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne prezenty:))))Aniołeczki zachwycają:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniołki cudnie się prezentują na tych zniczach, świetny pomysł i prezenty :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo :)