13 marca 2013

Anielskie główki

Witajcie :)
Pewna bardzo sympatyczna osóbka poprosiła mnie o ulepienie paru maleńkich aniołków. Podsunęła mi kilka fantastycznych pomysłów i tak powstały anielskie główki. To najmniejsze anieliczki jakie stworzyłam (szer ok 4,5 cm).



Przygotowałam trzy wzory i wszystkie się spodobały:

-z serduszkiem


 - modlące


- z zamkniętymi oczkami



Będą również moją, nową propozycją anielskich podziękowań dla gości na ślub, chrzest św czy też pierwszą komunię św.




Dziękuję Aniu ♥ Cieszę się, że przesyłka dotarła i sprawiła Ci dużo radości :)
Do Ani poleciały nie tylko aniołki:


Pozdrawiam ☼ i dziękuję za wszystkie serdeczne komentarze :)
Zapraszam też na facebook


16 komentarzy:

  1. Już podziwiałam te maleństwa u Damii - są przesłodkie (choć z soli);)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześlicze. Nie umiem się napatrzyć na anielskie oczy, doszłaś do takiej perfekcji, że tylko pozazdrościć:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne!!! Ależ musiała to być bardzo misterna robota, bo aniołki malutkie:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Precyzyjna robota , ja uważam , że im mniejsze tym więcej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. rozkoszne maleństwa :) wszystkie wzory są piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie maluszki zawsze są urocze :) Podrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. ale cudne mini aniołeczki:) te śpiące są urocze:)
    Pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. One są niesamowite! Przesłodkie! Bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aneczko jak zwykle zaskakujesz pozytywnie, Aniołki są przesłodkie, a dodają im uroku te cudne oczyska które im malujesz. Same śliczności tworzysz :)
    Miłego dnia Ci życzę :)
    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  10. prześliczne, takie dopracowane :) cudaśne, do zjedzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. PIEKNOTKI - JA TAKICH NIE POTRAFIĘ!!
    :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo :)