22 marca 2013

Wymiankowo

Nie zwracając uwagi na pogodę, stwierdzam, że miałam bardzo miły dzionek. Przyczyniła się do tego Beatka, której jakiś czas temu spodobał się mój masosolny wytworek i zaproponowała mi wymiankę. Było mi bardzo przyjemnie a dzisiaj jeszcze bardziej, kiedy dostałam od Beatki przesyłkę. Znalazłam w niej prześliczną bransoletkę, którą specjalnie dla mnie przerobiła i fantastyczne niespodzianki :) Zapraszam serdecznie na bloga Koraliki Beaty. Kto jeszcze nie widział jakie cuda robi ta zdolna kobietka, niech "biegnie" od razu :)
Dziękuję Beatko, sprawiłaś mi dużo radości :)

Cudowności ,które dostałam:








Ode mnie Beatka dostała owieczkę i królisie.




Chwalenia ciąg dalszy:
Dostałam kilka wyróżnień, za które jestem bardzo wdzięczna. W związku z tym, że jestem już posiadaczką tych wyróżnień, warunki spełniłam poprzednim razem a więc pozwolicie, że tylko ślicznie Wam podziękuję :)

Od Yolci :
Dziękuję bardzo ♥

Od Lusii
Dziękuję bardzo ♥

Od Femy
Dziękuję bardzo ♥


Pozdrawiam Was cieplutko ☼ witam nowych gości i życzę miłego weekendu.

8 komentarzy:

  1. No, faktycznie fajne bransoletki. Muszę zajrzeć do Beatki.:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. zapraszam do siebie po wyróznienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. owieczki sliczne ale to zającvzki ujęły mnie całkowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wymianka bardzo udana!:)Bransoletki śliczne, a co myślę o twoich zajączkach i owieczkach, to już wiesz.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bransoletka jest przepiękna i chyba Twoje kolorki :) i gratuluję wyróżnień :)
    Ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, to moje kolorki :)
      Dziękuję Aneczko ♥

      Usuń
  6. Aniu jeszcze raz dziękuję za super wymiankę !!! Twoje tworki sa cudowne !!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo :)