17 stycznia 2014

Serducha

Witajcie,
dzisiaj pokażę Wam skromniutkie serduszka na wiele okazji. Na Dzień Babci, na Dzień Dziadka (w innych kolorach) i na walentynki mogą być miłym upominkiem. W zeszłym roku lepiłam podobne serca, podobały się, więc dużo nie zmieniałam, pozostałam też przy białym kolorku.







Pozdrawiam cieplutko
Dziękuję za smerfne komentarze ♥
Rozdaję cukierasy, kto się jeszcze nie zapisał? - KLIK
19 stycznia kończy się anielska aukcja WOŚP, zapraszam - KLIK
Masosolna wróżka cały czas szuka nowego domku - KLIK 

20 komentarzy:

  1. Urocze serduszka, podobają mi się te linie na nich :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne serducha i faktycznie pasują na wiele okazji:)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne :) bardzo podobają mi się te pierwsze z krateczką

    OdpowiedzUsuń
  4. Slodkie, skromne a ta krateczka to chyba od linijki co?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Anitko ♥
      nie używałam linijki a trzeba było bo krateczki troszkę krzywe mi wyszły :)

      Usuń
    2. No to jak bez linijki to i tak świetnie wyszły :)

      Usuń
  5. M... ale romantycznie się zrobiło... Śliczne. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne serduszka.. cudne są zawsze takie robione prezenty!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. C-U-D-W-N-E!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne rzeczy, kiedyś robiłam aniołki z masy solnej ale gdzie mi tam do Ciebie... Teraz szyję moje lalki. Robisz przepiękne rzeczy, po prostu cuda :). Będzie mi bardzo miło jeżeli zajrzysz na moją stronę. Poizdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne serduszka chciałoby się je zjeść :))) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne , takie eleganckie i delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczne, proste i eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne serduszka :-)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo :)