24 stycznia 2014

W kwiatuszki z serduchem

Witajcie Kochani,
pochorowaliśmy sobie (rodzinnie), wszystkich w domu po kolei położyło do łóżka. Na szczęście już jest ok.
Wczoraj nadrobiłam trochę zaległości, ulepiłam walentynkowe serduszka i wielkanocne barany. Muszę przygotować propozycję podziękowań dla gości komunijnych a więc jutro kolejny dzień lepienia :)
Dzisiaj przedstawiam Wam drugiego aniołka z serduchem w delikatnych kolorach. Ozdobiłam go tylko malutkimi kwiatuszkami. Mam nadzieję, że Wam się spodoba :)







Pozdrawiam cieplutko
Cudownie, że do mnie zaglądacie. Dziękuję ♥
Zapraszam na trwające u mnie Candy i na Fb

10 komentarzy:

  1. Piękna anielica! U mnie szpital w domu:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny a kolorek jest po prostu cudny :)
    pozdrawiam serdecznie i zdrówka życzę

    OdpowiedzUsuń
  3. Anielica jest przepiękna! Różni się od pozostałych, gdyż zrobiłaś ją w zupełnie inny sposób niż te dotychczasowe. Piękne barwy, intensywne, wyraziste, wręcz idealne!

    OdpowiedzUsuń
  4. kolejna ślicznota, Aniu! a ta u góry po prostu bombowa, te serducha na spódnicy... jeszcze trochę się napatrzę i chyba kiedyś się w końcu skuszę na jakieś "lepionki" :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ ja lubię Twoje prace:)Koniecznie wpadaj na moje candy!!!Koniecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. piekne kolory- ta czerwień na turkusie , cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. cudnie urocze te maleńkie kwiatuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A pewnie,że się podoba ;)
    Jest śliczna :)

    Pozdrowioneczka :***

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo :)