26 stycznia 2014

Jest to mała wróżka śmiechu....

... która tkwi w każdym człowieku.
Bo gdy śmieje się serduszko,
każdy z nas jest taką wróżką! :)

Znalazłam jedną z pierwszych ramek, którą ulepiłam parę miesięcy temu. Leżała niepomalowana w starej walizce, tam chowam wszystkie swoje skarby :) Postanowiłam ją pomalować, ponieważ obiecałam, że będę pokazywała Wam te udane i mniej udane prace. Dlaczego taka kolorowa? Już tłumaczę, otóż chciałam odciągnąć Waszą uwagę od tego, że wróżka nie zmieściła się w ramkę, ramka jest krzywa i tło mi się "wygło" :):):) I tak mi się podoba, mam sentyment do swoich pierwszych prac. Dzięki nim widzę jakie robię postępy.







Pozdrawiam cieplutko wszystkich odwiedzających, szczególnie kobietki, które piszą całą masę serdeczności. Dziękuję ♥

Candy - zapisaliście się już? zapraszam.

14 komentarzy:

  1. Trening czyni mistrza, jak to mawiają;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko Aniu potrzebuje czasu:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Może się wygła , ale swój urok ma :) i podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki kolorom i przez niedociągnięcia jest urokliwa :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wszystko musi być idealne, a właśnie te nierówności dodają uroku:-)
    pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ty wiesz jak ta praca miała wyglądać a ja nie, dlatego myślałam, że takie wygięcie jest zamierzone.
    A tak swoją drogą, to trening czyni mistrza. I to święta prawda.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  7. gdybyś pokazała to bez komentarza, to byłabym pewna, że tak ma być i już :) podoba mi się, bo nie jest taka wymuskana trochę jak ja :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Eeee...bardzo fajnie wyszło :) Gdybyś o tym nie wspomniała, to jestem pewna, że nikt nie zwróciłby na to uwagi.
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie i tak piękna,pozdrawiam Ewa.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna ramka i wróżka, wygląda jakby taki był zamysł twórczy, a nie pewne niedopasowanie:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dla mnie udana praca i nie ma sie do czego przyczepić ;). Podoba mi sie pomysl na solna ramkę i w niej jakiś aniołek czy wróżka :).

    OdpowiedzUsuń
  12. fajniutka ta wróżka :) dla mnie malutkie mankamenty prac mają swój udział, i świadczą o ręcznym wykonaniu prac :) choć tutaj kilka razy wracałam do Twojego opisu i porównywałam go ze zdjęciami i nie mogłam się dopatrzeć w którym miejscu wróżka się nie zmieściła :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Wróżka w ramce jest przeurocza. Nie przejmuj się wszelkimi nierównościami, idealnie je zamaskowałaś a ponadto dzięki nim praca wygląda jeszcze ciekawiej. Wesolutkie kolorki - idealne dla małej dziewczynki równie słodkiej jak ta wróżka :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo :)