7 lutego 2013

I jeszcze jedno serce

Witajcie Kochani :)
Wzięłam udział w pierwszym wyzwaniu, nie wygrałam ale to i tak dla mnie duży sukces, ponieważ wszystko co robię po raz pierwszy na blogu, przynosi mi wiele radości. Tworzę nowe aniołki z myślą o wyzwaniach. Nie zdawałam sobie sprawy, że narzucony temat może tak bardzo pobudzić wyobraźnię. Zobaczcie serduszko, które ulepiłam na wyzwanie walentynkowe:









Pozdrawiam ☼ i dziękuję Wam bardzo :) Odnotowałam właśnie ponad 1000 wejść na mojego bloga :)

4 komentarze:

  1. Piękne! Gratuluję pierwszego 1000!Napewno będzie ich więcej;) ja sie dzisiaj z pierwszych 100 wejść cieszyłam!:) z przyjemnością dodaję do obserwowanych. I zapraszam do siebie;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się, piękne jest. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo :)