13 stycznia 2013

Wyróżnienie LIEBSTER BLOG

A to niespodzianka ! Dostałam dzisiaj wyróżnienie od Dobrosławy z Papierkowa Strona Dobrosławy
Dziękuję bardzo :)


Na czym polega wyróżnienie " Liebster Blog " :
 " Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za " dobrze wykonaną robotę ". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie ty nominujesz 11 osób ( informujesz ich o tym ) oraz zadajesz 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował. "




Z przyjemnością odpowiem na pytania Dobrosławy:

1. Wiosna czy jesień?
 jesień
2. Rower czy auto?
auto
3. Młody czy stary?
stary
4. Przyjaciel czy przyjaciółka?
 przyjaciółka
5. Syn czy córka?
syn (w przyszłości córka)
6. Sport czy odpoczynek?
odpoczynek
7. Rodzinny obiad czy wieczne odgrzewanie?
rodzinny obiad (codziennie)
8. Ulubiony kwiat?
słonecznik
9. Szpinak czy wątróbka?
wątróbka
10. Wypoczynek w lecie czy w zimie?
w lecie
11. Sposób na romantyczny wieczór?
spacer


Moje nominacje do wyróżnienia:

Magda z melkanelka
Iwona z Ciekawszy świat Iwki
Basia z U zielonego anioła
Alicja z AWAlicjaWosztyl
Sylwia z Biżuteria artystyczna oraz szycie
Ewa z Ewulaki
Marta z Dolina Lepinków


Pytania dla Was mam takie:

1. Słodkie czy słone?
2. Różowy czy niebieski?
3. Papryka słodka czy ostra?
4. Wielkanoc czy Boże Narodzenie?
5. Wieś czy miasto?
6. Owoce czy warzywa?
7. Kawa w kubku czy w filiżance?
8. Ciasto sama upiekę czy kupię?
9. Książka czy film?
10. Ulubiony serial?
11. Zwierzątko w domu, jakie?

Pozdrawiam Was serdecznie i życzę dużo nowych pomysłów :)


4 komentarze:

  1. Pięknie dziękuję za odwiedziny i nominacje Liebstera :)
    Ile tutaj śliczności, jestem pod dużym wrażeniem tych dzieł! :) Na pewno będę wpadać z odwiedzinami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się u mnie podoba, zapraszam serdecznie :)

      Usuń
  2. Bardzo dziękuję za wyróżnienie i zapraszam do dalszych odwiedzin :) Będzie się działo ;)
    Swoją drogą jestem pod ogromnym wrażeniem Twoich cudów z masy solnej, ogromnej precyzji i dbałości o każdy najmniejszy detal :) A różowe świeczniki to już mistrzostwo!
    Pozdrawiam Cię serdecznie,
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również dziękuję za wyróżnienie i odwiedziny mojego bloga. Wspaniałe prace tworzysz. Z chęcią będę cię odwiedzać. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo :)