21 stycznia 2013

Świecznikowo

Prowadzenie bloga zobowiązuje :) Na jutro zrobiłam sobie szczegółowy plan dnia, żebym mogła zrealizować pomysł, który już dawno chodzi mi po głowie. Mam nadzieję, że się uda.
A dzisiaj moje ulubione świeczniczki, tym razem z czerwonymi różyczkami. Bardzo proste w wykonaniu, spróbujcie same, gwarantuję, że świeczka w takiej oprawie umili nie jeden miły wieczór, być może walentynkowy :)

Pozdrawiam i dziękuję za wszystkie ciepłe słowa, które piszecie w komentarzach.









3 komentarze:

  1. Super są te świeczniki - muszę też spróbować takie zrobić , tylko te różyczki to dla mnie czarna magia Aniu !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że Ci się podobają :) W takim razie czas pomyśleć o prostym kursiku :)

      Usuń
  2. bardzo fajne pomysły na świeczniczki i sliczne wykonanie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo :)