6 marca 2014

Aniołek z misiem

Witajcie,
pochłonęło mnie ostatnio malowanie nowych buziek. Na kuleczce wygląda to jednak trochę inaczej i dlatego teraz muszę je "wypróbować". Aniołek z misiem dostał jedną z nich. Nowe oczęta wyglądają zupełnie inaczej ale bardzo mi się podobają.
A Wy co sądzicie?




ps. aniołek szuka domu :)







Pozdrawiam cieplutko
Dziękuję za miłe słowa i przyznaję się ... staram się kolorami przywołać wiosnę :)
Moja Sis też dziękuję, ponieważ pazurki to jej dzieło :)
Zapraszam na Fb

23 komentarze:

  1. Piękna anielica, bardzo ładnie zrobiłaś misia :).
    Buźki też mi się podobają, jakiś czas temu też ćwiczyłam na kuleczkach :).

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczną ma tą sukieneczkę i tego misia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miś słodki, a buźka jak u laleczki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodki buziak.
    Pozdrawiam
    Vika Nova

    OdpowiedzUsuń
  5. Półsenny Miś wygrywa...zestaw misiowo-aniołkowy jest o-błęd-ny... !

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne u słodkie zarazem! ;)
    A ta minka the best. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja na początku robiłam buźki na kuleczkach ;) Anielina przesympatyczna, podziwiam, że chciało Ci się robić te drobne kwiatuszki na sukience ;)) wyglądają cudnie
    A miś jest po prostu genialny! Takiego jeszcze nie widziałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. po prostu rewelacyjnie! misiak mnie urzekł już wcześniej (fb), ale całość to mistrzostwo świata! ( i wcale się nie podlizuję...) :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardzej podoba mi się kolor sukienki i te cudne małe kwiatusie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojejciu jaki słodki!! Cudny wręcz :) Ta buźka jest śliczna. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny ten aniołeczek :) a nowe oczki są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O matko cudo. Szuka domu to My zapraszamy do Nas

    OdpowiedzUsuń
  13. jej sama ta glowka uroczo wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  14. cudnie wyglada z tym misiaczkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczności!!!I tyle,co tu sie rozpisywać:))))

    OdpowiedzUsuń
  16. Faktycznie oczka w zupełnie innym wydaniu- ale równie ładne:-) Bardzo sympatyczny aniołek i zaspany misio:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Aniu, nie ważne jaką będzie miał buźkę Twój aniołek... i tak będzie wyglądał pięknie. Wszystkie buzinki w Twoim wykonaniu wyglądają równie urokliwie. Aniołek piękny, misiu przesłodki. Myślę, że sukieneczka mogłaby być jaśniejsza, byłaby troszkę weselsza mimo wszystko i tak bardzo mi się podoba.

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny aniołek , buzia bardzo do niego pasuje , nie musisz więcej ćwiczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  19. aniołek fantastyczny, buzia jest śliczna i zupełnie inna niż poprzednie :) jak dla mnie superrrrrr a misiu uroczy....

    OdpowiedzUsuń
  20. Aniołek i misiek slodziaki :)
    Pozdrawiam ciepluchno

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne oczęta :) Anielica cudna :) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo :)