20 marca 2014

Wymianka z mrumru

Dzisiaj obudziło mnie piękne słońce i śpiew ptaków...... wiosnę poczułam i usłyszałam.
Ulepiłam kilka solniaków i (o dziwo!) jestem bardzo zadowolona. Jutro sporo malowania, już się nie mogę doczekać kiedy wyschną i je dokończę :) Nie wiem czy to zasługa pogody i tych rozśpiewanych od rana ptaszeczków ale jestem w znakomitym nastroju :):):)

A teraz zapowiadane szczegóły przemiłej wymianki z Magdą (mrumru z bloga W pokoju na poddaszu).
Dostałam wiadomość z prośbą o 3 rameczki z serduszkami. W zamian poprosiłam o szkatułkę z transferem. Jak się zapewne domyślacie, w naszych przesyłkach znalazły się również niespodzianki i słodkości :)

Z przyjemnością wysłałam: 4 miłosne rameczki, serduszka, wisiorek i słodki bukiecik, w ostatniej chwili wskoczył jeszcze baranek :)





Dostałam ( i jestem zachwycona ) : cudowną szkatułkę, fantastyczną filcową biżuterię i słodkości :)







Kochana, bardzo Ci dziękuję za wymiankę :)
A Was serdecznie zapraszam na bloga "W pokoju na poddaszu".

Pozdrawiam cieplutko
Dziękuję za wszystkie odwiedziny i komentarze.
Witam nowych gości i zapraszam na Fb.

Mój kotek czeka na Wasze serduszka (nr 59) KLIK !

6 komentarzy:

  1. Świetna wymianka, tylko pozazdrościć takich prezentów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No dokładnie , tylko pozazdrościć , wspaniałe prezenty :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Och tak! słoneczna pogoda daje enerię, kopa, radość i wszystko co najlepsze! A prezenty-urocze! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Kolejna fantastyczna wymianka :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka fantastyczna wymianka :D ale jak mogło być inaczej :D

    OdpowiedzUsuń
  6. rameczki są cudne! zresztą jak wszytsko :) jeszcze raz bardzo dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo :)