30 grudnia 2013

Poświątecznie...

... witam serdecznie :)
Święta, święta i już po! Wielka szkoda, ponieważ miałam piękne, rodzinne święta. Zawsze staram się widzieć same plusy tych wyjątkowych dni: miłe spotkania rodzinne, wzruszające życzenia, wspólne kolędowanie, fantastyczne prezenty, roześmiane buzie dzieciaczków, nawet + 2 kg cieszy bo jedzonko było pyszne :)
Mam nadzieję, że Wasze święta również były spokojne i radosne :)

Mam dla Was kilka świątecznych kadrów. Miłego oglądania.









Etykietki (wzór z internetu) zrobiłam w ostatniej chwili, anielskie oczywiście :) Powstało też kilka skromniutkich karteczek.



Szopka przed naszym Kościołem.



Na koniec najcudowniejsi pomocnicy Świętego Mikołaja :)


Pozdrawiam ☼ cieplutko
Ślicznie Wam dziękuję za wszystkie piękne, świąteczne życzenia.

8 komentarzy:

  1. :))) działo sie :)
    Szkoda, że już po Świętach...
    Szczęśliwego Nowego Roku!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam ten świąteczny klimacik. Pięknie było...
    A Twoje karteczki bardzo ładne, super pomysł miałaś z choinkami z papieru.
    Pozdrawiam i życzę do siego roku. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia Aniu. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie :) Szczęśliwego Nowego Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dzięki za zaproszenie do Twojego domu :)), bo tak odebrałam ten dzisiejszy post :)). Widzę, że przy szopce też macie jakieś zwierzaki, my mamy dwie stajenki - jedną w kościele, a drugą w farskiej stodole ze zwierzątkami - jest osioł, kucyk, owce, kozy, gęsi, kaczki, króliki, gołębie, bażanty złociste... i chyba w nocy myszy ;), a dzieci są, jak co roku, zachwycone :). Pozdrawiam i życzę szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczęśliwego, kreatywnego Nowego Roku!!!!

    Fajne świąteczne migawki :) Podobają mi się te karteczki, urzekają właśnie swoją prostotą i skromnością!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ąleż się cieszę,że miałaś takie piękne Święta!!!Cudowne pokazałaś zdjęcia.Jestem pod wrazeniem.Serdecznie pozdrawiam!!!I jeszcze raz dziękuję,bo miałaś wkład w moje piękne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo :)