9 czerwca 2013

Truskawkowa dziewczynka

Miałam dzisiaj cudowny dzień, oczywiście dzięki moim kochanych chłopakom i babińcowi:) Kiedy dostałam kawę do łóżka i śniadanie od mojego M, najpiękniejszą laurkę zrobioną przez synka, ukochane słoneczniki od mojej Sis, odwiedziła mnie mamusia z ulubionym ciastem, telefon dzwonił przez cały dzień, uświadomiłam sobie, że bardzo lubię ten jedyny dzień w roku, który jest tylko mój.... dzień moich urodzin :) I nie jest ważne w tym momencie, że jestem o rok starsza :) Zaskoczyła mnie moja babunia, która przyniosła mi miseczkę truskawek ze swojego ogrodu i powiedziała, że nigdy nie zapomniałaby o moich urodzinach, ponieważ jestem truskawkową dziewczynką. Opowiedziała mi, jak dowiedziała się o moich narodzinach - zbierała wtedy truskawki :) Nie byłam świadoma, że jestem tak smacznie kojarzona :)
Życzę sobie tak pięknego dnia za rok ... i za dwa ... i przez kolejne lata, bo jestem szczęściarą :)






W podziękowaniu za wspaniały dzionek, przygotowałam deser .... oczywiście truskawkowy :)




Pozdrawiam ☼ cieplutko

Przypominam o konkursie na facebook'u KLIK! Zapraszam serdecznie.

O rok bogatsza w doświadczenia ...
życzę dobrej nocki :)

13 komentarzy:

  1. Sto lat Truskawkowa Dziewczynko! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę wszystkiego dobrego! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego Aniu!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wielu takich cudownych dni ci życzę! I wielu lat w szczęściu, spokoju, spełnieniu.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ANIU - SPEŁNIENIA WSZYSTKICH MARZEŃ I JAK NAJWIĘCEJ TAKICH SZCZĘŚLIWYCH DNI !!!!!!! POZDRAWIAM! Beata

    OdpowiedzUsuń
  6. Serdeczności urodzinowe Aniu!!!
    Niech Ci się spełniają marzenia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego Najlepszego! Dużo szczęścia i uśmiechu w życiu :)
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. O jejku, jakie śliczne kwiaty. Mmm uwielbiam truskawki a takie prosto z ogródka są najlepsze. Deser wygląda pysznościowo, chętnie bym taki zjadła :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    przesolone-inspiracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za zaobserwowanie bloga, odwdzięczyłam się tym samym :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego najlepszego Aniu!!! Dużo zdrówka i słonka! I spełnienia wszystkich marzeń! Buziaki i uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  11. 100 lat Aniu!
    Wszystkiego o czym marzysz Ci życzę :)
    Ola.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana Aniu, przesyłam Ci moc spóźnionych życzeń urodzinowych! Niech słoneczko świeci nad Tobą przez cały rok! Duuużo zdrówka! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. mniam, truskaweczki moje ukochane...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo :)