2 kwietnia 2014

Niespodzianki i prezenty :)

Tak Kochani, dzisiaj będę się chwaliła :):):)

- wygrałam niespodziankowe candy u Anitki z bloga Nitusiowe robótki, zobaczcie jakie śliczności dostałam: słoiczek, świecę, podstawkę i serwetki :) Kochana, jeszcze raz bardzo Ci dziękuję ♥




- u Basi z bloga Baya hand made złapałam licznik. Dostałam fantastyczne prezenty: dwie pary kolczyków, dwa naszyjniki i serwetki. Pięknie dziękuję ♥







- dla Joli (JolciaArt) ulepiłam parę solniaczków, dorzuciłam do paczki niespodziankę. Jola sprawiła mi mnóstwo radości obdarowując cudownymi bransoletkami. Dziękuję Kochana ♥





- dostałam dwa wyróżnienia, za które jestem bardzo wdzięczna

Dziękuję Sabinko


Dziękuję Kasiu



Pozdrawiam cieplutko
Dziękuję, dziękuję, dziękuję, to miłe, że mnie odwiedzacie i  komentujecie :)
Trwa konkurs na Fb, zapraszam - klik

8 komentarzy:

  1. się masz fajnie, nie? :)) superaśne prezenciki, w sam raz na Zajączka :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Super prezenty , tylko pogratulować wygranych :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale jesteś Aniu rozpieszczana!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nooo moja droga, ale fajne skarny udało Ci się upolować! ;-)) Nic tylko się cieszyć, gratulacje! ;-))

    Ściskam mocno i życzę miłego słonecznego dnia! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Deszcz piękności spadł u Ciebie!:) pozazdrościć!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo :)