2 maja 2013

Licznikowe łowy :)

Przyszedł czas, żeby się Wam pochwalić prezentami, które dostałam w nagrodę za złapanie licznika. I nie był to jeden raz, nawet dwa i trzy, upolowałam liczniki na czterech blogach :) Taka ze mnie "łapaczka" :)
I za każdym razem gdy dostawałam pocztą nagrodę, chciałam Wam pokazać ale międzyczasie czekałam na kolejną i tak dalej.
Nazbierało się tyyyyyyyyle szczęścia naraz!

Pierwszy licznik 10000 złapałam na blogu U Olinki.
Od Asi dostałam : wiosenną karteczkę, bawełniany woreczek z transferem i anielskie stempelki.
Ślicznie dziękuję za tak cudne upominki :)




Serdecznie zapraszam na bloga Asi, nie jestem w stanie wymienić jakie cudowności tworzy ta zdolna kobietka :)


Drugi licznik 48000 złapałam na blogu Szycie Izabell.
Na króliczka, którego można było wygrać, polowałam dwa razy :) Udało się :)
Zobaczcie jakiego słodziaka dostałam :) Iza bardzo...bardzo Ci dziękuję, króliczek sprawił mi dużo radości :)



Zajrzyjcie na bloga Izabeli, zobaczycie jakie cuda szyje :)


Trzeci licznik 7777 złapałam na blogu WK-hand made.
Ależ mi się buzia cieszyła jak dostałam przesyłkę :) Przepięknie zapakowane szydełkowe nagrody: kubraczek na kubeczek, serduszkowa bransoletka, zrobiona specjalnie na moją rękę, kolorek też mogłam wybrać, jednak jak serduszka to czerwone :) Dostałam też dodatkową niespodziankę - kwiecistą zakładkę :)
Kinia, dziękuję pięknie za fantastyczne prezenty :)






Zapraszam na bloga Kingi, jej zdolne rączki robią zachwycającą biżuterię :)


Czwarty licznik 10000 złapałam na blogu hand made by fema.
W nagrodę dostałam deseczkę na zapiski.
Maju, sprawiłaś mi ogromną radość ślicznym upominkiem :)




Zapraszam na bloga Femy, tworzy karteczki, aniołeczki, dekoracje i uwielbia konkursy:)


I jeszcze jedna nagroda, pocieszajka od Ewy z bloga Zakątek Dzieciątek.
Ewcia obdarowała upominkami wszystkie osoby, które zapisały się na jej candy rocznicowe. Niesamowity magnesik od niej dostałam :)
Kochana, bardzo Ci dziękuję :)



Uwielbiam Ewci słodkie bukiety :) Pysznie wyglądają :) Widzieliście?


Jeżeli wytrwaliście do końca to bardzo dziękuję :)

Pozdrawiam ☼ cieplutko i życzę wszystkim słoneczka na weekend. Skrzydełek dostałam a chłopaki pąsów od tak miłych komentarzy :) Dziękuję :)

8 komentarzy:

  1. no to trzeba przyznać, że jesteś ZAWODOWĄ ŁAPACZKĄ ;) gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję. Masz refleks:)
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  3. A myślałam, że ja miałam farta w wygranych candy, ale okazuje sie, ze to Ty jesteś wyjadaczem wszystkich nagród:))))
    Gratuluję, fajnie dostać takie prezenciki...

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! Nagrody są naprawdę wspaniałe. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale z Ciebie Spryciula ;-)
    Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam Ciebie bardzo serdecznie.Pięknie,mądrze i kolorowo tu Ciebie.Jeśli pozwolisz zostanę na dłużej i poobserwuję Twoje wszystkie poczynania.Pozdrawiam,a wolnej chwili zapraszam w gościnę do Dobrych Czasów.J.

    OdpowiedzUsuń
  7. Niezła z Ciebie łowczyni :D ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie zostałaś obdarowana to się nazywa szczęście :) Ja bym ze szczęścia oszalała :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo :)