6 maja 2013

Podaj dalej....

Kochani!
Z wielką przyjemnością zgłosiłam chęć udziału w zabawie PODAJ DALEJ. Uwielbiam dawać prezenty a zgodnie z zasadami najpierw ja zostałam obdarowana. Zobaczcie jakie śliczności dostałam od Marty:
Przygotowała dla mnie deseczkę i szydełkowe cuda :) Jestem bardzo wdzięczna za tak piękne upominki, bardzo dziękuję :)
Zapraszam na bloga pomysłowej i zdolnej Marty Życie jest piękne.




Ogłaszam u siebie PODAJ DALEJ. Dwie pierwsze osoby, które zgłoszą chęć udziału w zabawie (w komentarzu), otrzymają ode mnie ręcznie robione prezenty. W ciągu dwóch tygodni dostaniecie paczuszki. Po otrzymaniu przesyłki, prezenty należy pokazać u siebie na blogu i również ogłosić taką zabawę.
Zapraszam serdecznie:) Są chętni?

12 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. To bardzo mi miło :) Adresik mam :)
      Dziękuję ♥

      Usuń
  2. Chętnie bym się zapisała, ąle boję się, bo jedno podaj dalej u mnie nie wypaliło:(
    Tak, że dzisiaj spasuję.
    Prezenciki fajne dostałaś.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, szkoda, że nie wypaliło. Muszę częściej do Ciebie zaglądać, bardzo chętnie przyjęłabym od Ciebie upominek :)
      Pozdrawiam ☼

      Usuń
  3. Jeśli się załapałam to chętnie się pobawię Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam i pięknie dziękuję ♥ Proszę prześlij mi swój adres na @

      Usuń
  4. A tak na przyszłość, na czym to u licha polega? Znaczenie zwrotu jest mi oczywiscie znane, ale z zasadami to różnie bywa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu to taki łańcuszek blogowy :) Żeby wziąć udział trzeba zgłosić chęć zabawy na blogu, który aktualnie organizuje "podaj dalej". Według zasad dostajesz prezent, chwalisz się i ogłaszasz u siebie zabawę. Kto pierwszy ten, dostaje upominek od Ciebie. Możesz obdarować dowolna ilość osób. Te osoby, dostają prezent, chwalą się .... itd
      Chęć udziału dobrowolna, trzeba tylko trafić na blog, który ogłasza zabawę.
      Buziaczki

      Usuń
  5. Oj, szkoda, że nie zdążyłam... :( Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również żałuję :(
      Przesyłam dla Ciebie specjalne, wiosenne, cieplutkie pozdrowionka :)

      Usuń

Dziękuję za każde miłe słowo :)