28 grudnia 2014

Poświątecznie świątecznie raz jeszcze :)

Witam po świętach, które spędziłam bardzo rodzinnie po hasłem "zjedz coś jeszcze" i "spróbuj jeszcze tego" :), Chwila w domu, nawet dwie, u babuni, mamusi, z całym babińcem i z moimi kochanymi chłopakami. Śnieg zasypał świat w piątek i bardzo utrudnił dojazd na obiadek u teściowej, uwierzcie mi, że szybciej bym na butach prześlizgała całą drogę :)
Wczoraj odpoczywaliśmy.... dzisiaj też.... ufff, najgorsze jest to zmęczenie po dniu, w którym się nic nie robiło :) Gdy tylko postanowię cokolwiek zrobić to zrzucę foteczki i pokażę Wam kilka kadrów świątecznych. Dzisiaj jeszcze ozdóbki, których nie zdążyłam Wam pokazać przed świętami.

Miłego oglądania i leniuchowania, przynajmniej do końca dnia :)



- bielusie gwiazdeczki, oszronione brokatem




- świąteczne dzwoneczki






- nowe zestawy z ozdóbkami




 
- seria "Pomaluj mnie" czyli upominki dla najmłodszych




- nie mogło zabraknąć przecieranek





- nowe, duże zestawy z przecierankami





Pozdrawiam cieplutko

16 komentarzy:

  1. śliczne zestawy a zestaw pomaluj mnie chętnie bym nabyła:0

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam, piękne dopracowane szczegóły tworzy całość z opakowaniem. Pomysł do pomalowania aniołka własnoręcznie extra...pozdrawiam Anulek

    OdpowiedzUsuń
  3. U Ciebie jak zawsze fantastyczne rzeczy!!!! Dzwoneczki mnie urzekły!

    OdpowiedzUsuń
  4. Te śnieżynki cudne!!!! Aniu podziwiam Twój talent

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie podsumowałaś to świąteczne podjadanie... Ozdoby świetne, dzwoneczki i oszronione brokatem gwiazdki cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne dekoracje. Upominki dla najmłodszych to super pomysł.
    Ja zabieram się za swoje ozdoby bardzo wolno a plany były wielkie. U Ciebie tak wiele różności i to na jaką skalę.
    Pozdrawiam
    D.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne podarunki przygotowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne ozdoby i ciekawe pomysły na prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne ozdoby , te gwiazdeczki ze śnieżynkami po prostu cudne
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko piękne! Piekne są te gwiazdki z pierwszych zdjęć :). I bardzo fajny pomysł na serię "pomaluj mnie", urocze :). Pozdrawiam serdecznie :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne ... szczególnie te ze śnieżynkami :D Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko cudne! Ale jak dla mnie przecierki naj...

    OdpowiedzUsuń
  13. takie to wszystko śliczne. aż żal, że niedługo trzeba będzie zapakować do pudeł...

    OdpowiedzUsuń
  14. Napracowałaś się ,ale wszystko jest śliczne

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo :)