30 października 2013

Małe jest piękne :)

Duże anioły, które lepię mają swój urok ale maleństwa lubię lepić najbardziej. Dzisiaj odsłona druga aniołków z gwiazdeczką, tym razem złotą. Kto nie widział aniołków ze srebrną gwiazdką, zapraszam KLIK!








Przez ostatnie dwa dni (w wolnych chwilach) robiłam pudełka, dowiązywałam wstążeczki, sznureczki, druciki i pakowałam ozdóbki :) Taka mała mikołajowa pracownia :)



Kochani, chwalę się :) zobaczcie jaki piękny puchar przydźwigał mój Kuba ze swoich pierwszych zawodów karate.
Ale może od początku.... W sobotę odbyły się powiatowe zawody karate, wybraliśmy się całą rodzinką i bardzo mocno trzymaliśmy kciuki. Patrzyłam jak zaczarowana jak mój synek zdobywa I miejsce :) Ależ to była radość :):):) Dumni jesteśmy bardzo :)


Pozdrawiam ☼ cieplutko
Ślicznie dziękuję, że do mnie zaglądacie :) Za każdy serdeczny komentarz jestem bardzo wdzięczna:)

20 komentarzy:

  1. Aniołeczki - dzwoneczki są cudowne... Ta intensywna czerwień i złota gwiazdka ma swój typowo Świąteczny urok. Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wcale się nie dziwię, też byłabym dumna:-) Gratuluję zdolnego potomka:-) Odnośnie aniołków- wyszły urocze. Też ostatnio zrobiłam aniołki z sukieneczkami z dzwonkowej foremki:-) Tylko moje mają bose stópki wystające na dole;-) Złoto pięknie wygląda w połączeniu z czerwienią, a odnośnie pudełeczek i pakowania- to już faktycznie wygląda jak pracownia mikołajowego pomocnika:-) Urocze:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniołki śliczne :) , gratulacje dla Kuby :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniołki naprawdę prze urocze :) Gratuluje zdolnego synka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla synka! Aniołki w takiej wersji bardzo urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dla synka :-)
    masz rację że małe jest piękne a anielinki w Twoim wydaniu są po prostu cudne :-)
    pozdrawiam jesiennie

    OdpowiedzUsuń
  7. małe jest piękne a Twoje to już w ogóle :) wielkie brawa dla mistrza karate :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje dla synka i dla Mamy za przepiękne prace!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje serdeczne dla Małego Karateki i dumnych Rodziców!

    OdpowiedzUsuń
  10. ... a świstak siedzi i zawija w te sreberka.:)
    Gratulacje dla synka i dla dumnych rodziców.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  11. Hi hi, to wygląda jak pracownia skrzatów:))) Cudowny widok! Aż mi się Świąt już zachciało:)))
    Gratulacje dla karateki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Duże, czy małe, stworzone przez Ciebie wszystkie są przepiękne! Gratulacje dla Kuby i życzenia kolejnych sukcesów!!!
    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje dla synka a ta Twoja pracownia super jak u Mikołaja,pozdrawiam gorąco Ewa.

    OdpowiedzUsuń
  14. ojejku... zadziwia mnie Twoja mikołajowa pracownia! piękna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  15. u Ciebie już tak pięknie i świątecznie :) chyba sama zacznę już przygotowania ozdóbek, bo nie mogę się doczekać :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Śiczności same!!!
    Gratulacje dla Kubusia imiennika mojego syna:)))

    OdpowiedzUsuń
  17. nno ba że małe jet piękne :) a ztymi złotymi gwiazdkami to juz w ogóle :)

    OdpowiedzUsuń
  18. po pierwsze - gratulacje wielkie dla Kuby! a po drugie, trzecie, czwarte etc. etc. - ogromniaste i pełne podziwu dla Ciebie - wygląda mi na to, że jesteś jednym z Elfów z fabryki świątecznych prezentów i ozdóbek :))) cudności i to w jakiej ilości! (się mi rymnęło), pozdrawiam i życzę wytrwałości :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo :)